Prizee nyeremény! :)

Ez a hír nem közérdekű, de mindenkép meg akarom osztani :)
Prizee-n nyertem elsö ajándékomat ;)
Belépek, és egy sárga kis ablak fogad, ami azt irja, hogy megnyertem az 1darab USB-s kávéscsészemelegítőt.
Alatta a nevem, és a címem, hogy átirom-e, vagy megerősitem, hogy küldhetik.
Emelett üzit is kaptam, hogy én nyertem meg :)

Ehez mi kellett? 10,9 bubz, és kb 1 heti mindennap próbálkozás a Show window alatt (sorsolás)

Amint megérkezik (egyesek szerint kb 1 hét), azonnal készítek képet, és töltöm fel ide ;)
Sokan elköltik az elsö ajándékotilyen kisebb dolgokra, és szerintem is érdemes, hogy ismerösöket magunk alá tudjuk csábítani :)

Akit érdekel a Prizee az a jobb oldali Kiemelt támákból kiválasztva több infót tud meg!

10 megjegyzés:

Unknown írta...

Grat a nyereményhez.
Én már többször nyertem (6szor) úgyhogy mindenkinek csak hajrá ;)

Totoo írta...

köszi :)
amugy ha csütörtökön nyertem meg, kb mikorra ér ide?
ugye ez után sem kell postaköltség, ...?

Névtelen írta...

Gratulálok:-)

Nekem még nem sikerült nyerni.

Unknown írta...

nekem kb 2 hét míg megjött, de volt hogy picit több, és nincs posta költség amiatt ne agodj, inkább azért hogy ne törje össze a posta :D

Unknown írta...

még annyi, hogy van olyan lehetőség is hogy Scratching, arról szól hogy kaparos jegy ami 5 Bubz-ba kerül, és véletlenszerű ajándékokat lehet nyerni és csak akkor vonja le az 5-öt ha nyertél valamit, de 1 nap csak annyit kaparhatsz ahányszor van 5 Bubzod és persze ha van még mert délután/este felé elszokot már fogyni .

Illetve ha nyertél akkor a "YOUR ACCOUNT/Follow-up of your orders" részben láthatod, hogy miket nyertél és hogy mi a Státusza = előkészületbe/küldés/küdés dátuma lehet ott (ezekből az egyik)

Totoo írta...

Nos, fontos tapasztalattal gazdagodtam: Ne csalj itt sem ;)

Az összes felhasználói nevem törölték, és az ajándék kimégsézve...

Tehát 1 embernek 1 regisztrácioja lehet csak... :S

Névtelen írta...

Sziasztok!

Én nyertem egy neon pen-t :-)

Úgy örülök neki :-)

Már vagy 3-4 hete próbálkozom, de eddig még nem nyertem semmit sem (próbálkoztam 10€-s csekkel, neon pen-nel, USB fan-nal).

Várom már, hogy megkapjam! :-)

Lujza írta...

Nekem 1,5 hónap volt mire kiküldték (joypadot)..sztem változó. Ugyhogy türelem :)

Névtelen írta...

A neon penem megérkezett 1-1,5 hét alatt:-)

Nekem nagyon tetszik:-)

Tök szupiii:-)

Laci írta...

fú, régen mennyit játszottam vele, csak meguntam, hogy csak ajándékokat lehet kapni, pénzt nem... Így tovább álltam