PayPal leírás,és regisztrációs útmutató

Mindenek elött egy konyhanyelvü leírás arról, hogy mi is ez...
Lényegében egy netes bankszámla, ahol nincs számlavezetési díj, ...
Minimális utalási költség van csak.
Egyszerüen csak küldhetsz, fogadhatsz pénzeket.
Miben másabb ez még?
A netes pénzkeresök zöme támogatja ezt a megoldást, mert gyors, biztonságos, és sok országba küld.
Tehát ha kapsz pénzt egy oldallal, akkor erre a számládra elküldetheted, ahonnan viszont CSEKKEN kikérheted, vagy akár a rendes számládra is utaltathatod! (vagy el is költheted sok helyen )

Aki akar kis kiegészítö pénzt szerezni, annak javaslom, hogy nyisson ilyen számlát, és ezt használja ahol lehet!

Angol nyelvü weblap, emellett elég egyszerüen használható is.
Ha valahol kérdik a PayPal azonosítod, hogy pénzt tudjanak rá küldeni akkor azt a mailcímet add meg, amivel regisztráltál rá!

https://www.paypal.com/hu/mrb/pal=NUK7QZESAJXEL


Regisztráció lépései:

1. Jelöld ki a "Premium Account"-ot, vagy a "Personal Account"-ot. Premiummal akárhány utalást végezhetsz, a Personallal korlátozott számút. Érdemes utánanézni a súgójában, hogy melyik érdekel! Én a Premiumot választotam...
2. Select the country or region where you live: Hungary
3. Kattints a "Continue" gombra
4. First name: Keresztnév
5. Last name: Vezetéknév
6. Address 1: Utca, házszám
7. Address 2: ha nem férne ki az előzőbe itt folytathatod
8. City: város
9. Stat / Province / Region: Megye
10. Postal Code: Irányítószám
11. Country: Hungary
12. Country of Citizenship: Hungary
13. Home telephone: Otthoni telefonszám (36....)
14. Work telephone: Munkahelyi telefonszám
15. Mobile telephone: Mobiltelefonszám
16. Email Address: Emailcímed
17. Re-enter Email address: újra az emailcímed
18. Password: jelszó
19. Retype Password: újra a jelszavad
20. Security Question 1: titkos kérdés ha elfelejted a jelszavadat
21. Answer 1: Az előző kérdésre a helyes válasz
22. Security Question 2: titkos kérdés ha elfelejted a jelszavadat (második)
23. Answer 2: Az előző kérdésre a helyes válasz
24. Utána jelöld ki a "Yes I also........"-t
25. Írd be a mező alatt látható betűket!
26. Kattints a "Sign Up" gombra.

Kapsz egy e-mailt, amiben van egy link, melyre rákattintva érvényesíted a regisztrációdat. Itt az e-mailcímed lesz a számlád neve.

51 megjegyzés:

Névtelen írta...

hello

Ha a paypalra megérkezett a lové akkor mire kell katintani ha meg akarom kapni a pénzt?

Totoo írta...

Hello.
Bocs a megkésett válaszért, csak most vettem észre, hogy amit utána irtam nem jelenítette meg :S
a Withdraw funkcióval kell kérni, hogy elküldjék.
Célszerű megadni bankszámlaszámodat, hogy arra utalhassák.
Átlag 5-6 MUNKANAPON belül megérkezik, és az utalás 250Ftba kerül ha 25000Ft alatt utalsz, a fölött ingyenes.

Többször is haszáltam már, szal ez tapasztalat volt ;) Átlag rendeléstől számított 1 hét mulva már költheted is a pénzt.

Névtelen írta...

Sziasztok! Tudnátok segíteni? E-bayen szeretnék vásárolni PayPallal, ehhez kell feltöltenem Paypalra pénzt, vagy , mint regisztrációnál, le tudja venni a bankszámlámról??? Köszi: modimoo

Totoo írta...

Szia Modimoo!
Ha adtál meg bankkártyát (kellett, hogy ilyeneket csinálj), és hitelesítetted, akkor onnantól tudod teljes körüen használni a Paypalt-ugye.
Van egy menüpont az Add funds ha jól irtam, aminek pont az lenne a lényege, hogy pénzt töltsél fel a Paypal egyenlegedre.
Ez a funkció ki van kapcsolva, mert a bankkártyáról pótolja a hiányzó összeget mindig!

Tahát ha 10000Ft értékben vásárolsz, és a Paypalon csak 4500van, akkor a bakkártyádról vonja le a maradék 5500Ft-t.
Ha a Paypalon nincs semmi, akkor az egészet a kártyáról szedi.

Ez 100%, hogy igy van, énis használtam igy már párszor ;)

Jó vásárlást

Névtelen írta...

Tengeri! Köszi a gyors választ, sokat segítettél!!! Bár tudok valamelyest angolul, nem igazán sikerült kiigazodnom a Paypalon. modimoo

Névtelen írta...

Hello!
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet PayPal-ról csekken kikérni a pénzt?

Totoo írta...

nemtudom, talán nem is lehet már.
a bankszámlás utalást támogatják ök is inkább (csak 250Ft a dija, és semmi más nincs, ellenben a csekkessel...)

Névtelen írta...

Értem.
És mágnescsíkos kártyára lehet utalni?

Totoo írta...

a bankkártya azért kell, hogy a paypallal fizetni tudj.
ha pénzt kérsz ki, azt nem bankkártyára, hanem bankszámlára kéred ki.
az meg mindegy, hogy melyik banknál van.
én pl az OTP junior os (visa electron) bankkártyával +hozzá tartozo OTPs számlával használom.
De mivel nem fizetek vele, ezért csak a bankszámla része a lényeges.

Névtelen írta...

Oké thx, nekem is juniorom van, csak nekem vki azt mondta h visa electron-ra nem lehet...

Totoo írta...

lényeg,h legyen rajta legalább 400 Ft, és elfogja fogadni!
(azért,mert levonja rola, hogy megnézze,h müxik -e).Pár np mulva mint hibás tranzakcio, visszatöltik az egyenlegedre, tehát ingyen van, de ellenörzésre jo!
És a tranzakcionál fel lesz tüntetve egy 4 jegyü kód, amit a paypalba be kell irni!
Igy tudják, hogy az a te számlád!
Ha van SMS értesítésed, kb 10-15 perc alatt megvan
Ha nincs, kb 1 hét mig megjelenik a kod a tranzakciok között..

Bence írta...

És ha a regnél nem adtam meg a számla számomat akkor azt most h tudom?

Totoo írta...

my account menüben a Profile részen.
Ott pedig ha szálmaszámot adnál meg: "Bank Accounts" a "Financial Information"-alatt.
Ha bankkártyát akarsz hozzáadni, akkor azt egyel fölötte a "Credit Cards " részen.

Bence írta...

Köszi!

Totoo írta...

nincsmit,remélem sikerül.
és bocs a megkésett válaszért...

Névtelen írta...

Fentebb ezt írod: "És a tranzakcionál fel lesz tüntetve egy 4 jegyü kód, amit a paypalba be kell irni!" Idáig eljutottam, a számlámról leememlték a 400 Ft-ot, és a kivonaton van is egy EXPUSE 4 jegyü kód. Azt most pontosan hová kell beírnom? Köszi!

Totoo írta...

Belépsz a paypalra, és ahol a verifi részre mész, hogy ellenörizteted magad (ugyanoda ahol levonattad a 400Ft-t), ott lesz egy beviteli mezö, hogy ird be.

Névtelen írta...

Köszi a választ!

Névtelen írta...

Üdv!

Nekem szükségem lenne egy paypalos átutalásra. Csináltam is egy logint de nincs visa kártyám vagy ilyesmi csak egy takarékszövetkezetes bankszámlám, innen lehet oda feltölteni pénzt valahogy?
Köszi!

Totoo írta...

sajnos nem.
mindenképp kell hozzá bankkártya.
a rengeteg hireszteléssel ellentétben nem kell, hogy dombornyomott legyen, sima is jo csak legyen.
(pontosan nemtudom melyik tipusokat támogatja, de kiirja ott)

Névtelen írta...

Hát köszi, emiatt nem fogok csináltatni mert nem tervezem 1-5 éven belüli újabb használatra, amiatt meg nem fizetem a tartási díját. Keresek vkit aki tud utalni. :)

Névtelen írta...

Üdv,

Regiztem payra. Számlaszámot nem adtam meg.
A kérdésem az lenne, ha valamit eladok a neten és erre utaltatnám a pénzt akkor mit adjak meg a partnernek?
Mi a számlaszámom stb.

Köszi előre is

Totoo írta...

hali.
ha az a kérdés, hogy a paypalos "számlaszámod" micsoda, akkor az az email cim amivel beregisztráltál a rendszerbe.

Névtelen írta...

Hello.

jacint.alland@gmail.com

Várom válaszod.

Köszi

Totoo írta...

épp az elözö fölötti üziben irtam rá, egyből a kérdésed után.

Névtelen írta...

Szia!

Nekem az lenne a kérdésem, hogy utaltak számomra bizonyos összeget a paypal számlámra. És elindítottam a "Withdraw Funds"-ot az általam megadott bankszámlámra. 25.000 Ft felett van tehát ingyenes. A paypal azt írja a tranzakcióban, hogy "Completed" (másnapra). A Részletezésnél pedig ezt írja: Transfer from: MKB BANK Checking (Hungary) xxxxxx 1234.

Elképzelhető hogy ahogy írtad 5-7 nap kell az átutaláshoz?
És azért nincs még rajta a számlámonj?
De akkor a Paypal miért írja, hogy Completed?

Előre is köszi
Krisz

Totoo írta...

Hali.
Az a completed annyit jelent, hogy elküldte, de hogy mikor érkezik meg az már anemzetközi bankoktol függ.
Ha 1,5 hétre rá sem érkezik meg akkor kezdhetsz aggódni. Olyankor érdemes konzultálni a paypallal.
De sztem rá egy hétre már biztosan ott lesz a számládon ;)

Névtelen írta...

Szia!

Köszönöm gyors válaszod.
Még cska annyit, hogy a Tranfer részletezésnél a fent leírt Checkig mit jelenthet?

köszi
Krisz

Totoo írta...

fogalmam sincs.
nem is foglalkoztam vele mert a pénz mindig megjött, meg már ugy van mióta belőttem, szal passz. de nem gond.

Névtelen írta...

Hy
nekem csak maestro kártyám van
Azzal műxik? ha igen akkor
melyiet állítsam be: mastercard, visa, discover vagy american express-t?

előre is kössz
lithium89

Totoo írta...

ja jól tudom az mastercard féle.
én azzal próbálnám.

Névtelen írta...

Csak annyit kérdeznék, hogyha csak a paypalról szeretnék fizetni akkor is muszály kártyaszámot megadni? Tehát a pénzt nem akarom kiutaltatni magamnak, hanem neten költeném el.

Totoo írta...

Hali.
Paypalról való fizetés esetén is kell a bankkártya.
Egyedül a pénz fogadáshoz nem kell :S
Ezért ha megadod érdemes valami nagyon összetett ejlszót használni, amit sehol máshol nem használsz!

Iy a bankkártyád+adataid biztonságban vannak.

Bár ha valaki mégis kitalálná a paypal akkor is figyeli, hogy ki mikor mit tesz ról, és ha ugy gondolja, hogy az nem te vagy, hanem valaki feltörte, akkor zárolja a fiokot, és nem lehe róla semit csinálni, hanemigazolni kell, hogy a tied jelszot kell váltanod, és utána nyitják meg.

Tehát a sima bankkártya használatnál is biztonságosabb.

Névtelen írta...

Köszi! Megvan a kártya reg. Most kaptam egy mailt, amiben valami 4 jegyü "unique Expanded Use Number"-t kér. Ezt ők fogják nekem küldeni, vagy ezt nekem tudnom kéne?
Egyébként a lényegét megértettem, 400 Ft-ot adnak a számlámra ha ezt megadom nekik :D
Csak még nemtom mi ez :D

Totoo írta...

Félreértetted ;)
A 400 Ft-t levonják, aztán a számlakivonatban megjelenik, a Kedvezményezettnél, a Paypal, de a névben a legelső 4 karakter az a 4 szám lesz, amit ök kérnek.

Ezzel igazolod, hogy tieda bankkártya.
A 400Ft-t majd ez után utalják visza.

Ha van sms értesítésed a bankkártyás vásárlásról, akkor nem kell 1 hetet várni (vagy ha nincs netes elérésed a bankfiokhoz), ahhor a számlakivonatig nem kell várni, mert az SMSben irja, hogy 400Ft bankkártyás fizetés XXXXPaypal.com-nak.
az XXXX pedig szintén a 4 számjegyű kód.

Névtelen írta...

hali, nekem otp juniorom van és mikor beregelném a karit akkor ezt írja ki: "You have entered an invalid number or partial credit card or debit card number. Please check your entry and try again."
Tudnál segíteni hogy most mit csináljak??
köszi előre is

Totoo írta...

Szintén OTP juniorom van, és megy.

Szal a hiba a félregépelt adatokban, vagy hibás ellenörzőkodban lehet.
A képen ahol az ellenörzökodot mutatja figyeld meg, hogy mit kér, és hány számjegyet.
Ugyanigy figyelj a kártyaszámra is.

Plusz a kártya tipusát is jol válaszd ki, akkor mennie kell.

Névtelen írta...

Hali
Az a kérdésem, ha eurot akkarok utalni a Paypal számlámra ahoz át kell valamit álitani?

Leslie

Totoo írta...

Előnyös nyitni egy euroszámlát náluk a Manage currencies-opciók alatt.
Kb annyi, hogy megnézed az adott menüpontot, kiválasztod az eurot, majd OPEN-el megnyitod.

De tudtommal nem kötelező.
Bár biztos ami biztos.. ;)

Névtelen írta...

amit a paypal regiszráláshoz megadtatok webcím valmiért már nme működik légyszíves segítsétek!! Előre is kösssz

Totoo írta...

Ennél azért valamivel jobban kéne megfogalmazni a problémád.
Az hogy nem müködik rengeteg módon jelentkezhet. Pl nem jön be semmi. Bejön, csak nem találod rejta a Sign up szöveget, stb.
Tehát konkrét kérdésre tudok csak választ adni, igy csak annyi, hogy nekem müködik...

Ha valami nooname böngészőt használsz, akkor javaslom az internet explorer-t abból ha a géped birja a 7-est, ha régi a géped, akkor a 6-ost.

Garantáltal müködnie kell, most próbáltam...

amugy az is elöfordulhat, hogy nem görgettél elégé le,és nem láttad a Sign up feliratot.

Névtelen írta...

A weblap nem található
HTTP 404
A legvalószínűbb okok:
Lehet, hogy hibásan írta be a címet.
Ha hivatkozásra kattintott, előfordulhat, hogy a hivatkozás már elavult volt.

Lehetséges lépések:
Írja be újra a címet.

Visszatérés az előző oldalra.

Ugrás és keresse meg a kívánt információt

Ezt írja ki amikor a weblapcímre kattintok. Nem tudom miért.!

Névtelen írta...

Szia! nekem olyan gondom van a paypal-al kapcs.ban, h az a pénz amit anno a regisztráláskor (400Ft) leszedtek azt nem kaptam vissza. Már néztem amit írtál h. menj rá a verifi részre de ott csak egy pipa van és az hogy "You are now a Verified PayPal user" ott semilyen titkos számot nem lehet beírni:( Köszi a választ előre is!Minden jót!

Totoo írta...

Ha mástnem a paypal.com cimről próbálj meg belépni, ha onnan sem megy, akkor a gépeddel van valami komolyabb probléma.(vagy netkonfig, pl a proxy nem támogatja a https-t)

Totoo írta...

Nekem az ellenörzöttség után pár nappal visszautalták a 400Ft-t.
De ha sima utalás, akkor 1-2 hétbe is beletelhet. Sztem ez kártyafüggő.

Ha azután sem érkezik meg, akkor lehet reklamálni a payla ügyfélszolgálaton.

Bazsi írta...

Szia
Nekem nem fogadja el a VISA Electron kártyámat :(
Beírtam a nevem, kiválasztottam a kártyám típusát, utána a CARD NUMBER (ami feltételezem a bankkártyám száma) lejárati időt és a kártyám hátoldalán lévő utolsó 3 számjegyet. :S
Vagy rosszul csináltam?

Totoo írta...

lehet nincs rajta elég pénz (400 Ft levásárolható)

Névtelen írta...

Hali!
olyan problémám van h utaltam bux.to-ról paypalra pénzt, viszont akkor még nem volt aktiválva a paypalom, mikor aktiváltam akkor pedig már a bux nem támogatta a paypalos utalást. most probáltam az alertpay-re utalni a buxrol, de amig a másik utalásom függőben van addig nem engedi. ilyenkor mit tudok csinálni?

Névtelen írta...

Sziasztok!

Nekem egy nagyon nagy problémám lenne a bankkártya aktiválásnál, mert kiválasztok mindent hogy "Experation Date: XXX (3x megnéztem hogy az legyen a szám), a Card Numbert csak 6 féle képpen irtam be (kötőjellel, anélkül stb.) ÉS EZ a HIBAÜZI FOGAD MINDIG:


"You have entered an invalid number or partial credit card or debit card number. Please check your entry and try again."

Kérlek segítsetek

Előre is köszi!

UI: Otp Junior a kártyám (VISA Electron)

Unknown írta...

Szia!
szeretném megkérdezni, hogy a paypal-ra szeretnék regisztrálni, de nekem nincs itthoni vezetékes telefonszámom, csak mobilt adtam meg, de így nem engedi, most ilyenkor mi a szitu? nekem fontos lenne a paypal mert már összejött a minimum kifiz. egy cégnél.
köszi a válaszodat

Totoo írta...

Hi.
szerintem irj be egy kamut.
De jegyezd eg, hogy mit irtál.
Vagy próbáld másképp irni, vagy addig ügyeskedj, amig el nem fogadja.

Nekem még nem volt rá szükség.