Advertising Central - egy reklámozási lehetöség

Ma ajánlottak egy nagyon jónak tünő oldalt!
1-5 centes reklámok vannak rajta, és elég sok!
Az 5 centes hirdetéseket 25 másodpercig, az 1 centeseket 10 másodpercig kell megnyitni!
Van másik lehetöség ahol reklámonként akár 10 centet is fizetnek!
Ha nem csal a számlálójuk 860+60 link van az oldalon!
Viszon a csalásra itt még jobban figyelnek. Pl ha lejárt a számlálo egy számot ábrázoló képre kell kattintani!

Regisztrálni ebben a menüben lehet:http://www.advertisingcentral.biz/index.php?view=join&ref=ttotoo
Eztán belépve Az earnings area-nál találjuk a reklámokat, amikre kattoghatunk!
A My accountnál pedig a bevételeinket ellenőrizhetjük.

Egy nap alatt kigyűlik kb 20 dollár, ha nincs refererünk,és mindent végigkattogunk.
Ez volt az eredeti cikk..
Viszont közben felhívták a figyelmem egy apróságra a szabályzatban.
Kisebb helyesírási hiba van benne, de a valódi jelentése annyi, hogy fizetninem fizet, csak reklámozásra forgathatjuk vissza a "pénzt". Ha a kifizetésre megyünk az csak annyit bizonyít, hogy nem olvastuk el alaposan a szabályokat...
Mindenesetre kikértem a pénzem, és várom a csodát :P
Ha valaki reklámozni szeretne ezen az oldalon megteheti a keresetéből, úgy tünik másra nemjo az oldal..
Szeméyl szerint készitek egy kis gagyi weblapot ami gyakorlatilag erröl az átverésükről szól, és a bevételeim ennek reklámozására költöm :)
http://ttotoo.tvn.hu/acscam.php

30 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mit kell ezen csinálni? Már a 10. lapot copom ki 25 mp-ig és nem fizeti ki, érdekes mód 0,2 dollárig eltudtam menni, mi lehet a gond?

Totoo írta...

Ha a reklámon középen látsz egy olyat pirossal, hogy 1 + 1
és alatta kell választani, hogy mennyi, akkor ott ugye a 2-t
ill van egy olyan kérdés is, hogy Do you cheat?
ott a NOt kell választani.
van beépitve egy ilyen csalás tesztelöke..

Biztos, hogy jól müködik, mert én már 5 dollárnál tartok... (iszonyat sokat kattogtam :D)

Totoo írta...

No, meguntam :D
Az összes olyan reklámot végigkattogtam ami 5 centet vagy többet fizet.
Bevételem: $5.5

Névtelen írta...

Nem nagyon értem... Ugye kivárom a 25 mp-t megse mozdulok, kijön hogy 5 click, klikkelek azt ******* sem ad hozzá... Azon a cheat-es dolgon má túl vagyok...

Totoo írta...

próbáld meg hogy ki jelentkezel és ujra be.
vlem ilyen nem fordult elö :S
ha az sem müködik, akkor próbálj meg másik rklámot, vagy nemtom.

Totoo írta...

a Click Links , és Read Ads részen probálkozol?
ha igen akor télleg nem tudok jobbat ajánlani :S

Névtelen írta...

Kérdőívekkel hogy állsz? Nem akarsz adni egy msn címet amúgy?:D

Névtelen írta...

Már úgyértem azzal a kérdőíves lappal ahol csalni próbálsz :D Ha sikerül én is beprógálkoznék :)

Totoo írta...

Kérdöivekhez még kellene 15 regisztrálo, hogymeglegyen a 75 dollár...
MSN helyett a gmailes cimem, ahol szintén van elérhetö csevegö szolgáltatás: ttotoo kukac gmail.com

Névtelen írta...

Milyen IP programmal dolgozol vagy alapból változó IP címed van - ilyen esetben hogy oldod meg?

Totoo írta...

rendes regisztráciokkal.
ismerösök,...
egyenlöre.
ha igy fizetnek akkor kezdek el csalni.
mert ha csalok és nem fizetnek nem tudom,h alapbol nem fizetnek, vagy csak mert lebuktam.

Névtelen írta...

Honnan szereztél ennyi embert?:D :(

Totoo írta...

Innen is kipróbálják sokan, mig ismerösök is besegitettek, elvégre elég 1 regisztrácio, és kész, 2 perc alatt :)

Totoo írta...

macsak a 10 centeseket kattogtam le, és össz keresetem (saját refererek nélküli) 7 dollár!
Tehát ha ez igy marad, akkor kb 1,5 hét alatt lehet kigyüjteni az 50 dollárt.
Egész szép ;)
Kiváncsi vagyok a kifizetést milyen gyorsan intézik...

Névtelen írta...

Szia!
Köszi szépen, hogy megosztottad velünk!!
Ma beregisztráltam alád, és 900 link volt!!
Ezt soha nem fogom tudni megnézni mindet!!
De már van 5 dollárom.
Köszönöm mégegyszer!

Marcipan írta...

Sziasztok!

Szerintem nagyon fontos, hogy klikkelni kell az adott számra a végén!
nekem működik! :) Igaz, elég lassan tölti be az oldalakat, de lehet, hogy ez csak az én Net-em hibája!
Hogy történik a kifizetés?

Üdv!

Totoo írta...

Hello!
Télelg lassan tölt mostanság :S
elégé terhelt, nem a te neted hibája.
a Kifizetés az a Withdraw menüpont alatt történik vagy paypalra, vagy egoldra.
Paypalhoz 50 dollár kell, egoldhoz pedig 25.
Én a paypalt használom, azt is szeretem, megbizhato, tehát én az 50 dollára hajtok.
25 már megvan ;) (15 referer és 1 nap után:) )

Névtelen írta...

totoo: olvastad a kérdőíves lap FaQ-ját, aszerint 25dolcsi alapból az hogy átutalnak a paypalos számládra :) Ezekszerint 100 dollárt kell összegyűjtened?:D

Totoo írta...

lehet csak 50 ér át :)
jobban hangzik :D

Névtelen írta...

Figyuzz te ezen az advertisincentral-on milyen technikával nyomod a kattintgatást? Egyszerre csak 1 lapot nyitsz meg vagy többet is lehet?

Totoo írta...

egyszerre szigoruan 1-et, és utána a számra amit kiir, ha lejárt a számlálo
ha középen a cheat ellenörzés van akkor arra a mefelelö választ megadni.
Kb ennyi az egész-

Marcipan írta...

Segítsetek, mit jelent ez:

You must refresh the page to see your updated balance!



Köszönöm!

Totoo írta...

nem pontosan forditok!
a lényegét mondom el:
ha a listábol az ujakat is látni akarod akkor frissitsd az oldalt.
amugy elég vagy 15 percenként..
szal azt csak azétr irja ki,h az uj hirdetéseket is odateszi ha frissited.
de 15 percenként bövenelég

Totoo írta...

MEGLETT AZ 50 DOLLÁR! :)
kikértem, kiváncsi vagyok mikorra fizetikki.
Képet természetsen csatolok majd róla.
(Bár hétfötöl csütörtökig nem leszekgépnél,dehát utána is ki fogom tenni )
Lehet szurkolni :D
Najo meg gyüjtögetni is :)

Névtelen írta...

Hogy lett meg ilyen hamar? Itt is számít a meghívottjaid klikkje is?:(:)

Totoo írta...

Az oldal sajna Kamu... :S
Olvassátok el az átirt cikket :S

Totoo írta...

Vettem 2000 reklámot, ami azt hirdeti, hogy ez egy csaló oldal :D

Névtelen írta...

Hát igen....
Túl szép lett volna h igaz legyen... :(
Egy nap alatt 6 dollár...

Totoo írta...

és mi a alegnagyobb vicc?:D
nyertem 100 dollárt valami heti sorsoláson..
el is költöttem, vettem belölereklámot, amivel azt az oldaltreklámozom ami leirja, hogy mekkora egy kamu ez a site :)

Totoo írta...

khm...
hogy mennyire hülyékkel is állunk szemben:
kaptam egy mailt amiben megköszönik a loyalitásomat, és ajándék hirdetési pénzt adtak....
persze, hogy befektettem a lejáratóreklámba :D