PERPSTER póló ingyen = átverés

Régebben írtam pár sort róla, hogy hogyan lehet könnyen felkutatni, hogy melyik ingyen cucc az átverés.
Erre nagyszerü példa ez a site:
http://www.perpster.com/request.php
Nyugodtan be lehet rendelni, ez esetben e-mail szemetet fogunk kapni rendzseresen...

Tehát megnézve a rendelö oldalt, egyből szemet szúr a google asdense hirdetés. Egykis cégnek akinek ilyen plusz bevétel kell (ami csunyitja a céges oldalt), annak van elég pénze, hogy párszáz pólót küldözzön világszerte? Nemhinném.
De ez csak 1 jel, ettől függetlenül lehet igaz még...
Még a csapnivaló designe sem igazán gyanus, de ha a főoldalt megnézzük..
Ez már több a soknál.
Ez egy sima blog motor lebutitva. Tehát valki hülyeségeket irkál olyan témákban amikre az emberek szoktak keresni, és a hirdetések sokat érnek hozzá: jog, politika, kultúra, sex, ...
Igy a google keresö őt fogja kidobni ezekben a témákban, és lássuk be értelmes tartalom híjján inkább továbbnavigál az ember.. olykor a reklámokra...
Igen, ennyi az oldal célja.
Hogy a reklámokra kattintsanak az emberek...
Én is használom a Google adsense programot, de azért tartalamt is igyekszem szolgáltatni, és föleg inkább azt... Ez csak mellékes :)
Az ilyen oldalakat hívják "Made for adsense" oldalnak. (aki foglalkozik ezzel mindenképp nézze meg, mert jó tippek vannak rajta ;) )
Viszont aki valódi tartalamtkeres, az ne ott keresse...
De azt muszáj hangsúlyozni, hogy ha Google hirdetéseket látunk az magában nemelég! Attól még lehet egy olal jó! A többi apró jelet is meg kell látni, ami olyakor nem is igazán apró.. ;)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello:-)

Én rendeltem pólót, de mailcímet nem adtam meg, az nem volt "*"-gal jelölve, h kötelezően kitöltendő mező.

Írok, ha megérkezett, én reménykedem benne:-)

Totoo írta...

Hátha... :)
Lehet, hogy küldik, de felettéb gyanus. :)

Névtelen írta...

A "muszály" az muszáj :)
http://www.001122.atw.hu/

Totoo írta...

javítva ;)