Vámpíros online RPG --- Nagyon fun :D

Asszem a bloggerek közül én még nem szóltam hozzá ezekhez az épületes postokhoz,de most pótolom hiányosságom :P
Elsőként ajánlok Nektek egy nagyon jó kis játékot ami online és ingyen játszható a neten. Ez hasonlít a legtöbb ingyenes RPG-hez,de szerintem sokkal ötletesebb és habár az ilyen és ehhez hasonló lapokkal amik hirdetik, hogy ingyen minden mégis valami prémium accountot meg kell venned, ez nem ilyen. Persze itt is költekezhetsz ha nagyon akarsz,de ez szerintem még mindig a legjátszottabb játékok közé sorolható amikkel valaha találkoztam.
Mindenesetre egy próbát megér... Szerintem mindenki aki nem él üvegkalitkában talál benne érdekességet/szórakozást :P
Na de egy szónak is 100 a vége, jöjjön a medve.... öööö... izé... a vámpír:

http://s2.bitefight.hu/c.php?uid=36720

Nincsenek megjegyzések: