Ingyenes ujság + benne ajándékok!

Kb 1 hónapja akadtam erre az oldalra, ahova ha regisztrálsz akkor megadhatod, hogy te kérsz az évente 3* megjelenö újságból ingyenes példányt, ami mellé jár mindig valami ajándék.
Volt, hogy tea filtereket adtak mellé, de volt hogy pár ezer forintos váráslási utalványt, tehát mindenképp érdemer rá jelentkezni!
Mellesleg az ujságjuk is érdekes ;)
A weblapon még valamilyen pontgyüjtö akció is van, pl kérdöivet lehet kitölteni, ... Nem nagyon foglalkoztam vele, aki megnézte megirhatja ide, hogy az mire is jó :)
http://www.mivilagunk.hu/

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok! Pontokat lehet gyűjteni ezen az oldalon is, amiket be lehet váltani különböző dolgokra. Pl. sampon, cif-termék... ilyesmi. Jók a receptek is!

Névtelen írta...

Igen sztem is jók csak mostanában nem küldenek újságot és a kuponokat is neked lehet kinyomtatni
Pontot lehet gyűjteni, és különböző ajándékokat lehet rendelni belőle, már én is rendeltem egy párat

Névtelen írta...

Ez az újság ingyen van? lécci vélaszoljatok!